Alfred mitt andra namn förpliktar....

Alfred mitt andra namn förpliktar.
" Ädel rådgivare, rådd av gudarna Keltskt ursprung"

tisdag 4 januari 2011

Lönnebo återställer balansen!

Idag hade jag ett ganska långt pass på jobbet. Man har raster men ganska svårt att dra nytta av dom för annat än att äta. Idag fick jag veta att vi har ett vilorum i dagverksamhetens lokaler på jobbet som man kan nyttja för att stänga av världens brus för en stund. Så på min långa rast tog jag min tillflykt dit, lade mig i sängen på rygg med uppuffade kuddar och Martin Lönnebo´s meditations cd om frälsarkransen i lurarna. Efter en timme var jag som en ny människa med pulsen åter i balans och redo att ta eftermiddagens utmaningar. Tack Martin!

Fascinerande man den här Lönnebo. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar